Teenage web!

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'S Werelds Coolste Website!


2 plaatsers

    Belofteswaaraan je je moet houden

    XJane
    XJane
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 1766

    Belofteswaaraan je je moet houden Empty Belofteswaaraan je je moet houden

    Bericht van XJane di jul 28, 2009 3:20 pm

    Beloftes waaraan je je moet houden:


    Meisjes onthouden alles wat je zegt. In sommige gevallen moet je dus extra opletten wat je haar belooft!

    ° Ik bel je straks terug.

    net wanneer je vriendin je belt, ben je druk bezig met iets anders. Wanneer je dan zegt 'ik bel je terug zo meteen', doe je dat ook beter. Anders denk ze dat het gewoon een excuus was om haar af te wimpelen.


    °ik regel het wel

    Stel: je belooft je vriendin om een cadeau te kopen voor het verjaardagsfeest van een gezamenlijke vriend.Wanneer jullie willen vertrekken, blijk je het vergeten te zijn. zo'n situaties kan je beter vermijden. als jij zegt 'ik regel het wel', rekent je vriendin daar ook op!


    °ik pik je om 20uur

    meisjes staan meestal al een half uur vroeger klaar, omdat ze al een hele dag in de badkamer hebben doorgebracht. Wanneer jij een half uur later verschijnt, zal ze denken dat ze niet belangrijk genoeg is om stipt te zijn. Als je denkt later te zijn, laat het haar dan op voorhand weten
    jaap
    jaap


    Aantal berichten : 12
    Woonplaats : Zuid-Holland( Nederland)

    Belofteswaaraan je je moet houden Empty Re: Belofteswaaraan je je moet houden

    Bericht van jaap wo aug 05, 2009 9:08 pm

    tips of..?:p maar dit weet elke jongen toch?(hoop ik)
    XJane
    XJane
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 1766

    Belofteswaaraan je je moet houden Empty Re: Belofteswaaraan je je moet houden

    Bericht van XJane do aug 06, 2009 12:30 pm

    Er zijn vele jongens die deze beloftes niet houden hoor

    Gesponsorde inhoud


    Belofteswaaraan je je moet houden Empty Re: Belofteswaaraan je je moet houden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 5:27 pm