Teenage web!

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'S Werelds Coolste Website!


3 plaatsers

    Eerste en Laatste VerwittiginG!!!

    avatar
    Gast
    Gast


    Eerste en Laatste VerwittiginG!!! Empty Eerste en Laatste VerwittiginG!!!

    Bericht van Gast wo jun 03, 2009 5:43 pm

    Eerste en Laatste Verwittiging!!!

    geen belachelijke berichten schrijven! bv woehah of lala of cool.
    ik ben beu van verwijderen.
    Wie het nog eens durf doen wordt 3 dagen gebant
    +
    in topics niet chatten !! Dat geldt voor Xjane ook!

    Mijn Eerste en Laatste verwittiging!

    TeenAgweb team.
    halown
    halown


    Aantal berichten : 76
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : ytickcufouy

    Eerste en Laatste VerwittiginG!!! Empty Re: Eerste en Laatste VerwittiginG!!!

    Bericht van halown za jun 06, 2009 2:05 am

    tja dat zijn de verantwoordlijk heden van 1admin.
    Maar ik vind wat je nu zegt wel heel erg strenge regels hebben...
    Zeg toch ook niet dat als ik steeds rot berichten krijg in mijn email van iemand heeft gereageerd wat je gezegd,wat ik spam vind,dan zeg ik toch ook niet voor straf zou de website 3dagen plat gelegd moeten worden...
    Tja ze zou ook zo'n regel kunnen maken met offtopic gaan en zo kunnen we ook door gaan met :
    offforum gaan
    iets verkeerd zeggen
    te vaak in en uitloggen met bij de chatbox
    te veel dingen zegd achter elkaar
    te aardig doen en ga zo maar door...

    Dus je kan beter 1post zetten dat mensen meer moeten letten geen offtopic post of chatbericht wat je in chatbox moet doen en dat soort dingen i.p.v hoe je het nu doet
    lijkt het 1stuk minder onvriendelijker en dat is niet gezellig :p
    XJane
    XJane
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 1766

    Eerste en Laatste VerwittiginG!!! Empty Re: Eerste en Laatste VerwittiginG!!!

    Bericht van XJane za jun 06, 2009 1:23 pm

    NachtvlindeR, ik zal mijn best doen om de forums schoon te houden,en halown:

    1)Je kan bij je profiel voorkeuren je nieuwsberichten afzetten, zodat je geen post meer krijgt van deze website. ook je priveberichten kan je afzetten, zodat je niet weet dat er een pb is. (wat niet handig is)

    2)Als iedereen (gelijk mij) korte woordjes schrijft zoals lala of cool of oke..... Dan zal die forum niet interresant zijn.

    3)Als je een topic met iets begint zoals met een videoclip, mag je niet ineens beginnen met een ander onderwerp, chatten kan je in de chatbox.

    4)je moet ook begrijpen, als admin hebben we best veel werk met het controlleren van de leden en berichten ( niet dat we het niet leuk vinden Smile )

    5)wat je allemaal zegt over:

    Tja ze zou ook zo'n regel kunnen maken met offtopic gaan en zo kunnen we ook door gaan met :
    offforum gaan
    iets verkeerd zeggen
    te vaak in en uitloggen met bij de chatbox
    te veel dingen zegd achter elkaar
    te aardig doen en ga zo maar door...


    -zolang het niet irriteert is het goed,
    -en te aardig doen is niet erg.
    -schelden is uiteraard niet leuk, je moet de leden behandelen zoals jij behandelt wilt worden Smile
    -als je eenmaal ingelogt bent, blijf je ingelogt tot je niet meer praat en afwezig bent, je hoeft je niet uit te loggen want dat gaat automatisch

    6)Mjah, als we geen regels plaatsen, weten ze niet of het mag of niet mag, en als we zeggen dat iets niet mag, zeggen ze dat het er nergens staat.


    ik wil niet saai en als een bomma klinken, maar jah dat zijn de fijtjes Smile

    XJane
    avatar
    Lowie :° )


    Aantal berichten : 10

    Eerste en Laatste VerwittiginG!!! Empty Re: Eerste en Laatste VerwittiginG!!!

    Bericht van Lowie :° ) wo aug 12, 2009 12:09 pm

    Wat flauw Nachtvlinder,
    er valt niets te beleven dan hoor.

    Gesponsorde inhoud


    Eerste en Laatste VerwittiginG!!! Empty Re: Eerste en Laatste VerwittiginG!!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 1:31 am